Fa En

قفسه بندی پانل راک

📌 قفسه بندی پانل راک چیست؟

برای راه اندازی سیستم قفسه بندی در همه جای دنیا شما باید به بهینه سازی انبار و مقاومت آن توجه نمایید. این موضوع مورد توجه مدیران در سازمان ها نیز می باشد که با صرف هزینه ی مناسب بتوانند بهترین و مقاوم ترین تجهیزات را برای راه اندازی انبار خود تهیه کنند. یکی از انواع قفسه بندی ها، قفسه بندی پانل راک می باشد که به آن Shelving Rock Pancls نیز گفته می شود. این انبار به صورت دستی تجهیز می شود و برای ذخیره سازی مواد اولیه و محصولات استفاده می گردد. قفسه بندی پانل راک یکی از مهم ترین محصولات فضاسازان امین می باشد که در ابعاد، اندازه متنوع طراحی و اجرای می شود. شما برای خرید و اطلاع از قیمت قفسه بندی با تیم ما تماس حاصل فرمایید. 

🔩 اجزای تشکیل دهنده ی پانل راک 

مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی پانل راک به شرح زیر می باشد:

  • قاب راک یا فریم 
  • بازویی راک
  • کفپوش پانل راک
  • رابط
  • محافظ ستون ها
  • محافظ قاب
  • محافظ پشتی قفسه
  • تابلو های راهنما
  • پالت ها
  • نگهدارنده 
  • باکس پالت
  • زیر باکس پالت
  • پالت لاستیک
  • پالت بشکه 

🔩 جنس اجزای تشکیل دهنده پانل راک 

این قفسه بندی برای ذخیره سازی کالا و محصولات سنگین و نیمه سنگین مناسب می باشد به همین علت مواد اولیه به کار رفته، باید از کیفیت و جنس مناسبی برخوردار باشد تا بتواند وزن کالا ها را تحمل کند همچنین در طول زمان دچار زنگ زدگی یا فرسایش نیز نشود. فضاسازان امین با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین محصولات و تولید انواع قفسه بندی انبار در خدمت شما می باشد.

📐 ابعاد و اندازه ی استاندارد قفسه بندی پانل راک 

ابعاد و اندازه ی استاندارد برای نصب و اجرای پانل راک به شرح زیر می باشد:

  • میزان تحمل بار در طبقات 500، 1000، 1800 
  • ارتفاع قفسه بندی پانل راک 2 تا 12 متر 
  • عرض قفسه بندی پانل راک 45، 70، 90، 120 سانتی متر
  • تعداد طبقات قابل اجرا 2 تا 5 طبقه می باشد

🔦 ویژگی های قفسه بندی پانل راک فضاسازان امین

فضاسازان امین با مشاوره، طراحی و اجرای قفسه بندی پانل راک در انواع مختلف با بهترین قیمت خرید و فروش به شما کمک می‌کند تا از فضای انبار خود بهترین و مناسب ترین بهره برداری را بکنید. قفسه بندی پانل راک دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که در ادامه برخی از آن ها را ذکر کرده ‌ایم :
1- قابلیت استفاده در انبارهای ملزومات، قطعات یدکی، ابزار‌ها و انبارهای میانی تولید را دارا می ‌باشد.
2- طراحی شده جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط و سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی یا لیفتراک مخصوص. 
3- قفسه بندی پانل راک از فریم ‌های پیچ و مهره‌ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کفپوش مخصوص برای پوشش طبقات و تمامی دهانه ‌ها تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر بوده و به صورت ردیف ‌ها ی تک و دوبل در چندین طبقه قابل اجرا می ‌باشد. 
4- فریم ‌های قفسه بندی پانل راک از اتصال ستون‌ ها و بادبند‌ های افقی و مورب و بیس پلیت کف تشکیل می ‌گردد که در عرض ‌ها و طول های مختلف تولید و معمولاً فریم‌ های وسط هر ردیف به صورت مشترک می‌ باشد. 
5- بازو‌ها از مقاطع رول فرمی تولید و کلیپ آن دارای ۴ یا ۵ ناخن می ‌باشد که با جوش CO۲ به بازو متصل و برای بارگذاری‌ های مختلف و دهانه ‌های متفاوت طراحی و اجرا می ‌گردد این بازو‌ها به گونه‌ ای طراحی گردیده که امکان تنظیم فواصل عمودی طبقات به سهولت امکان پذیر می ‌باشد. 
6- پوشش کف طبقات این نوع قفسه بندی از نوع کفپوش مخصوص (پانل راک) می ‌باشد که بر روی بازو‌ها (بدون پیچ و مهره) به تعداد مناسب و متناسب با عرض فریم تعبیه می ‌گردد. 
7- محاسبات تحمل وزن بازو‌ها و کفپوش‌ ها براساس بار یکنواخت و گسترده (KG/M ۲) و با توجه به نیاز مشتری و تعاریف انجام شده برای هر طبقه انجام می ‌گیرد. 
8- ستون های قفسه بندی پانل راک به وسیله رول فرم تولید و نوع ستون و ضخامت آن براساس بارگذاری یک دستگاه و فاصله طبقات به علاوه بارهای وارده بر راهروبندی و فاصله اولین طبقه تا سطح زمین تعیین می‌ گردد. 
9- در این نوع قفسه بندی جهت دسترسی آسان به طبقات مختلف از بالابر و پلکان پیش ساخته و راهروبندی میان قفسه‌ ها استفاده می‌ گردد که تماماً از اجزاء قفسه بندی مشبک تولید و برای پوشش کف راهرو‌ها و پلکان از پانل پله مخصوص استفاده خواهد شد. 
10- محاسبات تیرریزی راهرو‌ها و تعیین نوع تیر‌ها براساس بارگذاری هر قفسه به علاوه بار راهرو انجام می ‌شود و بار راهرو بندی نیز براساس بار وارده گسترده بر سطح KG/M۲ محاسبه می‌گردد و اصولاً وزن نفر با بار مبنای این محاسبه خواهد بود. این بارگذاری با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر می ‌باشد. 
11- رنگ کلیه اجزاء فریم ‌ها با فام طوسی، کفپوش‌ ها با فام طوسی و برای بازو‌ها و رابط ‌ها با فام نارنجی آلکید آمید مایع می ‌باشد و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوشش پودر یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می‌ باشد. 
12- در این سیستم تعبیه جا کارتی بر روی بازو‌ها برای کد گذاری، راهنمای ورودی راهرو‌ها و... بنا به درخواست مشتری قابل انجام خواهد بود.

🔍 کاربرد های استفاده از قفسه بندی پانل راک 

این نوع قفسه بندی برای انبار ها با کالای سنگین و نیمه سنگین بسیار مناسب می باشد. این قفسه بندی برای بارگذاری دستی توسط نیروی انسانی و همچنین بارگذاری توسط لیفتراک بسیار مناسب است. برای انبار کردن موارد اولیه کارخانه ها یا انبار های میانی، انبار های ملزومات و قطعات و ابزار های یدکی و... بسیار کاربرد دارد.

💡 مزایای استفاده از قفسه بندی پانل راک 

  • ارتفاع پانل ها قابل تغییر می باشد
  • ارتفاع طبقات محدودیت ندارد و بسته به محیط شما اجرا می شود.
  • بارگذاری کالا و محصولات از تمام جهات قابل انجام است.
  • می توان میان طبقات از پلکان پیش ساخته استفاده کرد.
  • استفاده از بالابر در قفسه بندی ها

🛠 روش های نصب و اجرای پانل راک

برای نصب و پیاده سازی قفسه بندی پانل راک در انبار ها، ابتدا ابعاد و اندازه ی راهرو ها با توجه به نوع محصول انبار طراحی می شود. همچنین ارتفاع بین طبقات با توجه به نحوه ی بارگذاری طراحی می گردد که برای راحتی بارگذاری محصولات می توان از پلکان پیش ساخته استفاده کرد. شما می توانید ابعاد و اندازه ی قفسه بندی مورد نظر خود را با توجه به فضا و محیطی که در اختیار دارید و محصولاتتان، به تیم متخصص فضاسازان امین سفارش دهید. ما در کم ترین زمان و با بالا ترین کیفیت خدمات خود را به شما ارائه می دهیم.

💰 قیمت قفسه بندی پانل راک

قیمت قفسه بندی پانل راک با توجه به اندازه، ابعاد، ارتفاع، عرض و طول مورد نظر شما برای محیط انبار تعیین می شود. شما می توانید برای خرید قفسه بندی پانل راک و کسب اطلاعات دقیق تر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. ما بهترین و با کیفیت ترین نوع قفسه بندی را برای شما طراحی و اجرا می کنیم.

 سوالات متداول برای خرید قفسه بندی پانل راک

سوالات متداولی که ممکن است در هنگام خرید قفسه بندی برای شما ایجاد شود را، گردآوری کرده ایم و به برخی از مهم ترین های آن ها پاسخ داده ایم که می توانید در زیر مطالعه نمایید:

میزان تحمل بار در سیستم قفسه بندی راک به چه صورت می باشد؟

این نوع قفسه بندی برای انبار کردن محصولات و کالاهای سنگین و نیمه سنگین کاربرد دارد. حداقل 500 کیلوگرم و حداکثر تا بیش از یک تن می تواند تحمل کند. البته این میزان تحمل بار به ابعاد قفسه بندی شما نیز بستگی دارد.

ابعاد و مساحت فضای استفاده در قفسه بندی پانل راک مهم می باشد؟

خیر این قفسه بندی با توجه به نیاز مشتری در ابعاد متنوع قابل اجرا و پیاده سازی می باشد.

منظور از قفسه سنگین راک چه می باشد؟

همان طور که گفتیم این مدل قفسه بندی برای انبار کردن کالا و محصولات سنگین و نیمه سنگین مناسب می باشد. که به نام های مختلف شناسایی می شود. به این نوع قفسه بندی، قفسه بندی سنگین راک نیز می گویند.

می توان از قفسه بندی پانل راک دست دوم نیز استفاده کرد؟

اجناس دست و دوم کیفیت یک کالا نو را ندارد. این نکته در مورد قفسه بندی راک نیز صادق می باشد. در صورت خرید قفسه بندی راک دست دوم نباید انتظار یک قفسه بندی خوب و با کیفیت را داشته باشید همچنین هر قفسه بندی مخصوص محیطی طراحی می شود و یک قفسه بندی راک دست دوم برای شما طراحی نشده است.

تجهیزات انبار در انتخاب نوع قفسه بندی موثر می باشد؟

بله شما باید با توجه به تجهیزات و کالا های که می خواهید در انبار نگهداری نمایید، انبار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قفسه بندی کانتی لور با قفسه بندی پانل راک چه تفاوتی دارد؟

به دلیل اینکه بار ها و تجهیزات سنگین بتواند توسط لیفتراک ها به راحتی جا به جا شوند، از سیستم قفسه بندی کانتور لور استفاده می شود. برای استفاده از این نوع قفسه بندی، ستون جلوی قفسه بندی پانل را حذف می کنند تا عملیات گذاشت و برداشت بار ها به راحتی انجام شود.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت قفسه بندی پانل راک چیست؟
ابعاد و اندازه و محیط شما عوامل موثر بر قیمت قفسه بندی می باشد.

چه تفاوتی بین قفسه بندی پانل راک با قفسه بندی درایوین راک وجود دارد؟

از قفسه بندی درایوین برای انبار کردن کالاهای همگن مناسب استفاده می کنند. این قفسه بندی برای انبار هایی که می خواهند از ارتفاع محیط به صورت بهینه استفاده نمایند، بسیار مفید می باشد.

قفسه بندی پانل راک
قفسه بندی پالت راک

قفسه بندی قفسه بندی پالت راک

قفسه پالت راک یکی از مهم ترین محصولات فضاسازان امین می باشد که در ابعاد، اندازه متنوع طراحی و اجرای می شود. شما برای خرید و اطلاع از قیمت قفسه بندی با
قفسه بندی پالت راک راهرو باریک

قفسه بندی قفسه بندی پالت راک راهرو باریک

قفسه بندی پالت راک راهرو باریک یکی از مهم ترین محصولات فضاسازان امین می باشد که در ابعاد، اندازه متنوع طراحی و اجرای می شود.
قفسه بندی درایوین راک

قفسه بندی قفسه بندی درایوین راک

قفسه بندی درایوین راک یکی از مهم ترین محصولات فضاسازان امین می باشد که در ابعاد، اندازه متنوع طراحی و اجرای می شود. شما برای خرید و اطلاع از قیمت قفسه
قفسه بندی شاتل راک

قفسه بندی قفسه بندی شاتل راک

قابلیت استفاده در انبارهای محصول و مواد اولیه را دارا می‌باشد. قابلیت بارگذاری بوسیله لیفتراک در کلیه راهرو‌ها و چیدمان چندین پالت در ارتفاع بدون تماس
نیم طبقه راک

قفسه بندی نیم طبقه راک

قفسه بندی نیم طبقه راک یکی از مهم ترین محصولات فضاسازان امین می باشد که در ابعاد، اندازه متنوع طراحی و اجرای می شود. برای خرید و اطلاع از قیمت قفسه بن
قفسه بندی پیچ و مهره ای

قفسه بندی قفسه بندی پیچ و مهره ای

قفسه بندی پیچ و مهره ای یکی از مهم ترین محصولات فضاسازان امین می باشد که در ابعاد، اندازه متنوع طراحی و اجرای می شود. شما برای خرید و اطلاع از قیمت قف
جهت ثبت درخواست خود برای قفسه بندی فضاسازان امین بر روی دکمه روبرو کلیک نمایید.
6LdUFzscAAAAANjBBYAwM-M5LGZ5P6wGdX-KZqwC